Nel tutorial che andremo a vedere imparerete come creare una scena con una ‘pioggia’ di frecce come quella vista nel film 300 utilizzando 3Ds Particle Flow di 3ds MAX e pochi operatori. Le particelle vengono utilizzati in film e giochi per creare moltiplicazioni di oggetti e per controllare la geometria di gruppo. Il risultato è davvero spettacolare.
Related Posts
Create a Sparkling Fantasy Photo in Photoshop
In the lesson that we will see we are going to create a photo manipulation with different techniques in Photoshop. We will adjust each layer and element to make a…
Animated Skid Marks in Cinema 4D – Tutorial
This video tutorial illustrates the process of creating animated braking marks for an off-road vehicle using Cinema 4D and After Effects. A lesson suitable for intermediate users with a good…
Modeling and Texturing a Fuel Tank in 3ds Max and Painter
In this nice video tutorial we will see how to make a very realistic 3D petrol tank using the Autodesk 3ds Max modeling and rendering program paired with the Substance…
Building Basic Low Poly Character Rig In Blender
In the tutorial we are going to visit you can learn to build a basic rigging system for a low polygon character using the free Blender 3D modeling program. Although…
Create a Curious Owl in Illustrator CS4
Il tutorial che andremo a vedere ci mostra il processo di creazione di un Gufo curioso in Illustrator. L’esercizio copre passo-passo l’intero processo di realizzazione e può essere seguito da…
Creating Wiggle using XPresso in Cinema 4D – Tutorial
This video tutorial shows you how to create wiggles in both After Effects and Cinema 4D. In After Effects this is achieved by using the wiggle expression. In Cinema 4D…