In this video tutorial we will travel through the process of creating LightCaps materials and the properties of Render in ZBrush. This new feature allows you to create very realistic materials directly in the scene.
Related Posts
Rapid Vector Portrait Process in Illustrator
Il tutorial che vedrete vi guiderà attraverso il processo per fare rapidamente un ritratto vettoriale. Una maschera sarà utilizzata come guida per le zone più chiare e quelle scure. Utilizzerete…
Create a Basic House in Photoshop
Nel tutorial che vedrete si passa attraverso semplici passaggi e tecniche per la progettazione di una casa semplice ma accattivante. Non ci sono curve intricate o complesso lavoro di disegno.…
Creating 3D Cloud Motion from After Effects
This video tutorial shows how to take a 2D image of clouds and use it to create a realistic 3D movement of the cloud itself, in just a few simple…
Create Muscle Bones in 3ds Max Tutorial
The tutorial we are going to visit will show you how to create 3DS max bones and muscles that can be used further for correct and more realistic muscle deformations.…
Creating Star Trails in After Effects – Tutorial
In this short video tutorial we will learn how to create a beautiful moving starry sky with Adobe After Effects. A very suggestive scene worthy of the best cinematic special…
Blender Balloon Simulation – Tutorial
Un bellissimo e utilissimo video-tutorial con Blender per ricreare i movimenti naturali dei palloncini che fluttuano in aria. Una lezione di grande realismo che sicuramente aumenta la nostra comprensione rispetto…